| Předseda | RNDr. Tomáš Janík, PhD. (VLASTA, STAN a KDU-ČSL) |
|---|
| Tajemník | Jana Martínková, telefon 267 093 211, email jana.martinkova@praha10.cz |
|---|
| Působnost |
- je poradním orgánem Rady ve věcech strategického plánování a implementace místní Agendy 21;
- dbá na kvalitu strategického plánování a řízení;
- usiluje o naplňování udržitelného rozvoje MČ Praha 10 prostřednictvím místní Agendy 21 dle oficiální sady Kritérií MA21 s cílem udržet kategorii B a v tomto volebním období dosáhnout kategorie A;
- vyjadřuje se k návrhům odborů úřadu pro zkvalitnění auditů udržitelného rozvoje z roku 2021 na základě doporučení oponentů (expertů);
- je seznamována a vyjadřuje se k přípravě, realizaci a vyhodnocování plnění všech komplexních koncepčních dokumentů v rámci Úřadu MČ Praha 10;
- monitoruje při tvorbě strategických a koncepčních dokumentů soulad s metodikou pro přípravu veřejných strategií Ministerstva pro místní rozvoj;
- je seznamována s přípravou, realizací a výsledky komplexních analytických materiálů, zpracovávanými nebo zadávanými Úřadem MČ Praha 10;
- v rámci strategického plánování a řízení spolupracuje s ostatními komisemi Rady;
- sleduje a vyjadřuje se k procesům zapojování veřejnosti do rozhodování a dbá na jejich kvalitu;
- navrhuje témata pro osvětu a participaci veřejnosti v návaznosti na potřeby obyvatel, navrhuje způsob zapojení různých cílových skupin do procesu místní Agenda 21;
- je partnerem pro politika a koordinátora pro místní Agendu 21 a Program Zdravé město;
- členy KSZM-MA21 jsou politici, odborníci, zástupci veřejného, soukromého a neziskového sektoru, příp. další;
- je otevřenou platformou pro občany Městské části zejména ve věcech výše zmíněných v působnosti komise.
|
|---|
| Termíny jednání |
05.01.2022 – Pozvánka na jednání (PDF, 490 kB)
08.03.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 490 kB)
20.06.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 490 kB)
05.09.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 490 kB)
10.10.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 480 kB)
07.12.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 170 kB)
31.01.2024 – Pozvánka na jednání (PDF, 170 kB)
13.03.2024 – Pozvánka na jednání (PDF, 200 kB)
03.06.2024 – Pozvánka na jednání (PDF, 170 kB)
02.10.2024 – Pozvánka na jednání (PDF, 170 kB)
13.11.2024 – Pozvánka na jednání (PDF, 170 kB)
24.02.2025 – Návrh programu (PDF, 140 kB)
07.04.2025 – Návrh programu (PDF, 370 kB)
02.06.2025 – Návrh programu (PDF, 150 kB)
17. 09.2025
20.10.2025
26.11.2025
|
|---|
| Zápisy z jednání |
Zápis z jednání dne 05.01.2023 (PDF, 2,8 MB)
Zápis z jednání dne 08.03.2023 (PDF, 500 kB)
Zápis z jednání dne 20.06.2023 (PDF, 4 MB)
Zápis z jednání dne 05.09.2023 (PDF, 3 MB)
Zápis z jednání dne 10.10.2023 (PDF, 4,3 MB)
Zápis z jednání dne 07.12.2023 (PDF, 2 MB)
Zápis z jednání dne 31.01.2024 (PDF, 5,1 MB)
Zápis z jednání dne 13.03.2024 (PDF, 3,8 MB)
Zápis z jednání dne 03.06.2024 (PDF, 6,2 MB)
Zápis z jednání dne 02.10.2024 (PDF, 3,2 MB)
Zápis z jednání dne 13.11.2024 (PDF, 4,3 MB)
Zápis z jednání dne 24.02.2025 (PDF, 4,6 MB)
Zápis z jednání dne 07.04.2025 (PDF, 1,2 MB)
Zápis z jednání dne 02.06.2025 (PDF, 2,2 MB)
|
|---|
|
Členové komise – odborníci z řad veřejnosti
|
Mgr. Lucie Loučková, lucie.louckova@praha10.cz
Bc. Kateřina Vávrová, katerina.vavrova@praha10.cz
Bc. Jakub Fraj, jakub.fraj@praha10.cz
Mgr. Karin Marques, karin.marques@praha10.cz
Mgr. Lucie Buchtíková
Mgr. Marek Reimer, marek.reimer@praha10.cz
Ing. arch. et Ing. Lubomír Bača, lubomir.baca@praha10.cz
|
|---|