| Předseda | Ing. Michal Narovec (Společně pro Prahu 10 – ODS a TOP 09) |
|---|
| Tajemník | Petr Stejskal, 267 093 366, petr.stejskal@praha10.cz |
|---|
| Působnost |
- vyhodnocuje veřejné nabídky na pronájem nebytových prostor, stanovuje pořadí uchazečů dle platných kritérií „Zásad hospodaření s nebytovými prostory“, a předkládá Radě svá stanoviska;
- posuzuje přihlášky do výběrových řízení v rámci vyhlašovaných veřejných nabídek na odkup nebytových jednotek v privatizovaných domech se stanovením minimální ceny;
- projednává a posuzuje žádosti o pronájem nebytových prostor mimo veřejné nabídky a předkládá Radě návrhy na uzavření nájemních smluv;
- navrhuje Radě ke schválení svá stanoviska k hospodaření s NP, např. změny a prodloužení stávajících smluv, změny nájemců, změny právní subjektivity, úpravy nájemného, slevy na nájemném, úhradu nákladů vložených nájemci do bytů a NP, výpovědi z pronájmu (kromě výpovědi z důvodu neplacení nájemného), apod.;
- projednává a posuzuje žádosti nájemců o provedení stavebních úprav v bytových a nebytových prostorách a předkládá Radě návrhy na uzavření smluv o provedení stavebních úprav, případně návrhy jejich změn a dodatků;
- projednává a posuzuje žádosti o umístění reklamních zařízení na nemovitostech ve správě MČ Praha 10 a předkládá Radě návrhy na uzavření nájemních smluv, případně jejich změn a dodatků;
- vyhodnocuje veřejné nabídky na pronájem pozemků, stanovuje pořadí uchazečů dle platných kritérií „Zásad pro pronajímání pozemků svěřených MČ Praha 10 a stanovení nájemného“ a předkládá Radě svoje stanoviska a návrhy na uzavření smluv o pronájmu pozemků, případně návrhy jejich změn a dodatků;
- navrhuje Radě ke schválení svá stanoviska k hospodaření s pozemky, např. prodej, pronájem, výprosa, výpůjčka, pacht/pod pacht, vypsání individuálních výběrových řízení na pronájem pozemků, mimo veřejné nabídky, úpravy nájemného, slevy na nájemném, výpovědi z pronájmu (kromě výpovědi z důvodu neplacení nájemného), apod.;
- plní úkoly plynoucí ze směrnic a instrukcí QMS, vztahujících se k hospodaření s nebytovými prostory a pozemky, především ze „Zásad hospodaření s nebytovými prostory“ a „Zásad pro pronajímání pozemků svěřených MČ Praha 10 a stanovení nájemného“;
- projednává a předkládá Radě návrhy změn těchto směrnic a instrukcí;
- posuzuje prodej, koupě a směny nemovitého majetku ve správě MČ Praha 10;
- vyjadřuje se ke smlouvám o budoucích smlouvách o zřízení věcného břemene (služebnosti) / (smlouvám o zřízení věcného břemene (služebnosti), dle „Zásad pro uzavírání smluv o zřízení věcného břemene (služebnosti) a předkládá Radě svoje stanoviska a návrhy na případné změny či úpravy těchto „Zásad“;
- vyjadřuje se ke smlouvám o provedení stavby na pozemcích ve správě MČ Praha10;
- vyjadřuje se k žádostem vlastníků nemovitostí na pozemcích ve správě MČ Praha 10 o souhlas se zápisem těchto nemovitostí do KN;
- vyjadřuje se k uplatnění či neuplatnění zákonného předkupního práva dle Občanského zákoníku;
- projednává a přijímá stanoviska k žádostem oprávněných osob, pokud požádají o prominutí sankce plynoucích z užívání nebytových prostor, pozemků, apod.;
- vyjadřuje se k nakládání s pohledávkami nad rámec kompetence vedoucího odboru.
|
|---|
| Termíny jednání |
25.01.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 220 kB)
14.03.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 220 kB)
29.03.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 220 kB)
26.04.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 220 kB)
31.05.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 220 kB)
28.06.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 200 kB)
30.08.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 200 kB)
07.11.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 100 kB)
29.11.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 100 kB)
20.12.2023 – Pozvánka na jednání (PDF, 100 kB)
28.02.2024 – Pozvánka na jednání (PDF, 100 kB)
27.03.2024 – Pozvánka na jednání (PDF, 100 kB)
08.04.2024 – Pozvánka na jednání (PDF, 100 kB)
29.05.2024 – Pozvánka na jednání (PDF, 100 kB)
28.08.2024 – Pozvánka na jednání (PDF, 100 kB)
30.10.2024 – Pozvánka na jednání (PDF, 100 kB)
29.01.2025 – Návrh programu (PDF, 100 kB)
26.02.2025 – Návrh programu (PDF, 100 kB)
26.03.2025 – Návrh programu (PDF, 100 kB)
30.04.2025 – Návrh programu (PDF, 100 kB)
28.05.2025 – Návrh programu (PDF, 100 kB)
18.06.2025 – Návrh programu (PDF, 130 kB)
27.08.2025
29.09.2025
29.10.2025
26.11.2025
17.12.2025
|
|---|
Zápisy z jednání
|
Zápis z jednání dne 25.01.2023 (PDF, 3 MB)
Zápis z jednání dne 14.03.2023 (PDF, 760 kB)
Zápis z jednání dne 29.03.2023 (PDF, 400 kB)
Zápis z jednání dne 26.04.2023 (PDF, 3 MB)
Zápis z jednání dne 31.05.2023 (PDF, 7 MB)
Zápis z jednání dne 28.06.2023 (PDF, 730 kB)
Zápis z jednání dne 30.08.2023 (PDF, 800 kB)
Zápis z jednání dne 07.11.2023 (PDF, 1,5 MB)
Zápis z jednání dne 29.11.2023 (PDF, 240 kB)
Zápis z jednání dne 20.12.2023 (PDF, 240 kB)
Zápis z jednání dne 28.02.2024 (PDF, 460 kB)
Zápis z jednání dne 27.03.2024 (PDF, 120 kB)
Zápis z jednání dne 08.04.2024 (PDF, 430 kB)
Zápis z jednání dne 29.05.2024 (PDF, 3,3 MB)
Zápis z jednání dne 28.08.2024 (PDF, 650 kB)
Zápis z jednání dne 30.10.2024 (PDF, 450 kB)
Zápis z jednání dne 18.12.2024 (PDF, 210 kB)
Zápis z jednání dne 29.01.2025 (PDF, 240 kB)
Zápis z jednání dne 26.02.2025 (PDF, 340 kB)
Zápis z jednání dne 26.03.2025 (PDF, 700 kB)
Zápis z jednání dne 30.04.2025 (PDF, 390 kB)
Zápis z jednání dne 28.05.2025 (PDF, 330 kB)
|
|---|
| Členové komise – odborníci z řad veřejnosti |
Mgr. Petr Scholz
Mgr. Václav Vlček
Robert Zrzavecký
|
|---|