| Předseda komise | Ing. Michal Narovec (Společně pro Prahu 10 – ODS a TOP 09) |
|---|
| Tajemník | Nikola Kostelková, tel. 267 093 249, nikola.aronova@praha10.cz |
|---|
| Působnost |
- projednává a posuzuje žádosti o poskytnutí bytů a bytových náhrad a vypracovává k nim stanoviska jako podklad pro jejich schvalování Radou;
- projednává a posuzuje žádosti o poskytnutí bytů a bytových náhrad v zájmu obce a vypracovává k nim stanoviska jako podklad pro jejich schvalování Radou;
- projednává a posuzuje žádosti o prodloužení nájemních smluv, o poskytnutí menšího obecního bytu výměnou za stávající obecní byt (případně poskytnutí většího za stávající), slevy na nájemném, žádosti ze zdravotních důvodů, a vypracovává k nim stanoviska jako podklad pro jejich schvalování Radou;
- posuzuje přihlášky do výběrových řízení v rámci vyhlašovaných veřejných nabídek na uzavření smlouvy o pronájem bytů na základě provedení stavebních úprav v bytě a bytů s nadstandardními parametry, a vypracovává k nim stanoviska jako podklad pro jejich schvalování Radou;
- projednává a zaujímá stanoviska k dalším žádostem, které se týkají bytové problematiky, o jejichž projednání byla požádána nebo jejichž projednání jí bylo uloženo Radou (jedná se o žádosti mimo žádosti o poskytnutí bytu a přihlášky do výběrových řízení);
- projednává a předkládá Radě „Zásady pronajímání bytů svěřených městské části Praha 10, respektive návrhy změn těchto zásad;
- zpracovává a vyhodnocuje návrhy členů Komise.
Při posuzování žádostí a přihlášek do výběrových řízení se KBP řídí platnou instrukcí QMS QI 63-01-07 „Zásady pronajímání bytů svěřených městské části Praha 10“.
Dle potřeby může KBP provést místní šetření za účelem ověření údajů potřebných k rozhodování nebo provedením místního šetření pověřit Odbor bytů a nebytových prostor (OBN).
Dle potřeby může KBP požádat Odbor sociální (OSO), (případně ve spolupráci s úřadem práce) o provedení sociálního šetření za účelem ověření údajů potřebných pro rozhodování.
Průběžná činnost a témata k diskuzi:
Komise se zabývá tématy, která souvisí s oblastí bytové problematiky, např. celkovou koncepcí systému bydlení na Praze 10, tématy dostupného a sociálního bydlení, problematikou osob bez domova.
Komise bytové politiky bude spolupracovat dle potřeb s neziskovými organizacemi, působícími v oblasti problematiky bydlení a dle potřeby a vhodnosti s ostatními komisemi Rady a výbory Zastupitelstva MČ Praha 10 (případně s Kontaktním centrem bydlení na Praze 10).
K naplnění témat, či případně za účelem získání podrobnějších informací a podkladů k diskutovaným tématům, budou probíhat pravidelné schůzky s vedením odboru bytů a nebytových prostor, případně vedením odboru sociálního a dalšími aktéry.
|
|---|
| Termíny jednání |
04.01.2023 od 16:30 – Pozvánka na jednání (DOCX, 50 kB)
15.02.2023 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
15.03.2023 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
05.04.2023 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
17.05.2023 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
07.06.2023 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
06.09.2023 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
18.09.2023 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
04.10.2023 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
15.11.2023 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
11.12.2023 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
17.01.2024 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
14.02.2024 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
06.03.2024 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
17.04.2024 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
20.05.2024 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
05.06.2024 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
18.09.2024 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
16.10.2024 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
04.11.2024 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
11.12.2024 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
22.01.2025 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
10.02.2025 od 16:30 – ZRUŠENO
17.03.2025 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
09.04.2025 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
07.05.2025 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
04.06.2025 od 16:30 – Návrh programu (DOCX, 50 kB)
10.09.2025 od 16:30
08.10.2025 od 16:30
05.11.2025 od 16:30
03.12.2025 od 16:30
|
|---|
| Zápisy z jednání |
Zápis z jednání dne 04.01.2023 (PDF, 2 MB)
Zápis z jednání dne 15.02.2023 (PDF, 2 MB)
Zápis z jednání dne 15.03.2023 (PDF, 1 MB)
Zápis z jednání dne 05.04.2023 (PDF, 1 MB)
Zápis z jednání dne 17.05.2023 (PDF, 2 MB)
Zápis z jednání dne 12.06.2023 (PDF, 2 MB)
Zápis z jednání dne 06.09.2023 (PDF, 2 MB)
Zápis z jednání dne 04.10.2023 (PDF, 1 MB)
Zápis z jednání dne 15.11.2023 (PDF, 1,7 MB)
Zápis z jednání dne 11.12.2023 (PDF, 1,6 MB)
Zápis z jednání dne 17.01.2024 (PDF, 1,6 MB)
Zápis z jednání dne 14.02.2024 (PDF, 464 kB)
Zápis z jednání dne 06.03.2024 (PDF, 1,1 MB)
Zápis z jednání dne 17.04.2024 (PDF, 2,1 MB)
Zápis z jednání dne 20.05.2024 (PDF, 1,1 MB)
Zápis z jednání dne 05.06.2024 (PDF, 1,1 MB)
Zápis z jednání dne 18.09.2024 (PDF, 2,7 MB)
Zápis z jednání dne 21.10.2024 (PDF, 1,7 MB)
Zápis z jednání dne 04.11.2024 (PDF, 820 kB)
Zápis z jednání dne 11.12.2024 (PDF, 1,8 MB)
Zápis z jednání dne 22.01.2025 (PDF, 1,8 MB)
Zápis z jednání dne 17.03.2025 (PDF, 2,1 MB)
Zápis z jednání dne 09.04.2025 (PDF, 1,7 MB)
Zápis z jednání dne 07.05.2025 (PDF, 1,4 MB)
Zápis z jednání dne 04.06.2025 (PDF, 1 MB)
|
|---|
| Členové komise – odborníci z řad veřejnosti | Robert Krejčí |
|---|