Vedoucí odboru a sekretariát OHS
Bc. Martina Floriánová – pověřená vedením odboru
kancelář C403
tel. 267 093 688
fax: 267 311 616
e-mail: MartinaF@praha10.cz
Odbor hospodářské správy Úřadu městské části Praha 10 je zřízen Radou městské části Praha 10 pro správu movitého a nemovitého majetku, který je v užívání Úřadu městské části Praha 10. Odbor hospodářské správy nevykonává žádné agendy v přenesené působnosti.
Odbor hospodářské správy plní zejména tyto úkoly:
- spravuje movitý a nemovitý majetek v užívání ÚMČ po stránce materiální, technické a provozní;
- zajišťuje a koordinujeinvestiční akce spojené s opravami a údržbou ÚMČ;
- určuje osobu odpovědnou za činnosti spojené s opravami a údržbou ÚMČ;
- zajišťuje a koordinuje stanovení obsahu a způsobu vedení provozní dokumentace a záznamů o vybavení pracoviště;
- v prostorách ÚMČ metodicky řídí, koordinuje a kontroluje činnost správní firmy IKON v souladu s uzavřenou mandátní smlouvou;
- v rámci své kompetence zajišťuje a koordinuje poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, mycích, čistících a desinfekčních prostředků a ochranných nápojů;
- zajišťuje provozní a ekonomické činnosti u svěřeného majetku ve správě ÚMČ;
- zpracovává rozpočet odvětví vnitřní správa a zajišťuje účelné využívání těchto finančních prostředků;
- zajišťuje archivní službu, včetně provádění skartace;
- zajišťuje a koordinuječinnost podatelny a spisoven;
- realizuje vyvěšování úředních písemností na úřední desce a webových stránkách úřadu a sleduje lhůty vyvěšení;
- řídí autodopravu ÚMČ;
- zabezpečuje provoz telefonní ústředny po technické stránce;
- zajišťuje objednávání a distribuci tisku;
- provádí vyúčtování závodního stravování úředníků a zaměstnanců ÚMČ v rámci schváleného rozpočtu;
- referát krizového řízení zabezpečuje úkoly na úseku státní správy při řešení krizových situací na území MČ.
- zajišťuje servisní služby pro zaměstnance a úředníky Městské části Praha 10, zařazené do odborů, oddělení a samostatných referátů Úřadu městské části Praha 10.
- zajišťuje spisovou službu(podatelna, datové schránky, archiv, obsluha veřejné desky)a další úkoly odboru dle „Spisového a skartačního řádu Úřadu“.
- zajišťuje činnost úřadu po stránce provozní, ekonomické, materiální a technické.
- zajišťuje také připravenost MČ na řešení krizových situací, organizuje a koordinuje činnosti související s krizovým plánem městské části i havarijním plánem. Krizové situace řeší ve spolupráci s bezpečnostní radou a integrovaným záchranným systémem hl.m..
- zajišťuje oblasti BOZP A PO