Archiv 2014

Žádost o poskytnutí informace můžete podat:

  • ústně (není-li informace poskytnuta nebo ji žadatel považuje za nevyhovující, je třeba ji podat písemně)
  • písemně na podatelně v budově „A“, nebo na sekretariátech jednotlivých odborů
  • faxem
  • elektronicky

Ze žádosti musí být zřejmé, kterému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zák. č. 106/1999 Sb.

Formulář žádosti ke stažení a sazebník

Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo, adresu sídla a adresu pro doručování, lilší-li se adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.

Neobsahuje-li žádost údaje uvedené v předchozím odstavci, není žádostí ve smyslu zák. číslo 106/1999 Sb.

Vyřizování žádosti o informaci:

  • v případě, že nedostatek údajů o žadateli brání vyřízení žádosti, je žadatel ve lhůtě 7 dnů ode dne jejího podání vyzván, aby žádost doplnil. Neučiní-li tak žadatel ve lhůtě 30 dnů od doručení výzvy, je žádost odložena;
  • v případě, že je žádost nesrozumítelná, není zřejmé jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, je žadatel ve lhůtě 7 dnů ode dne jejího podání vyzván, aby žádost upřesnil. Neučiní-li tak žadatel ve lhůtě 30 dnů od doručení výzvy je rozhodnuto o odmítnutí žádosti;
  • v případě, že se požadovaná informace nevztahuje k působnosti úřadu, žádost se odloží a tuto skutečnost sdělí úřad žadateli ve lhůtě 7 dnů od doručení žádosti;
  • v případě, že žádost obsahuje všechny náležitosti, stanovené zákonem, úřad ve lhůtě 15 dnů od přijetí žádosti, informaci poskytne. Tato lhůta může být ze závažných důvodů prodloužena nejvýše o 10 dní.

Odvolání, stížnost:

  • v případě, že je vydáno rozhodnutí o neposkytnutí informace, může žadatel podat odvolání;
  • v případě, že je žadatel nespokojen s postupem při vyřizování žádosti o informaci nebo mu byla informace poskytnuta částečně, případně nesouhlasí s výší úhrady, může podat stížnost.

 

Výroční zprávy podle zákona 106/1999 Sb.

 

Datum poskytnutí informacePředmět informacePřílohy
  2. 1. 2014Výběrové řízení na pronájem bytu1  2  3  4
13. 1. 2014Odbor kultury a projektů 
13. 1. 2014Rekonstrukce budovy ÚMČ 
13. 1. 2014Studie rekonstrukce budovy ÚMČ1  2  3  4  
13. 1. 2014Náklady na výstavbu radnice 
13. 1. 2014Odhad prodejní ceny sídla radnice1
14. 1. 2014Hlasování na schůzi Rady 
24. 1. 2014Seznamy faktur1  2
24. 1. 2014Výběrové řízení na zpracovatele studie1
29. 1. 2014Pozemky sousedící se stadionem Bohemians Praha1   3
29. 1. 2014Zpráva o hospodaření MČ Praha 101  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11
30. 1. 2014Pracovní pozice vedoucího sekretariátu starosty 
30. 1. 2014Výběrové řízení na pronájem bytu1  2  3  4
31. 1. 2014Nabídka radnice občanům Prahy 10 
31. 1. 2014Výběrové řízení na poskytnutí nemovitosti pro ÚMČ1  2  3  4  5
  3. 2. 2014Vernisáž výstavy Jakuba Ludvíka 
  3. 2. 2014Odkaz Karla Čapka pro budoucí generace 
  4. 2. 2014Seznam členů Zastupitelstva MČ Praha 101
  5. 2. 2014Příslušnost členů ZMČ Praha 10 ke klubu členů ZMČ1
11. 2. 2014Seznam faktur firmy LILA-architektonický ateliér, s. r. o. 
12. 2. 2014Uzavřené smlouvy mezi MČ Praha 10 a spol. CLANROY, a. s.1  2
12. 2. 2014Rekonstrukce penzionu Malešice 1
13. 2. 2014Smluvní vztahy MČ s D-PLUS PROJEKTOVÁ A INŽENÝRSKÁ, a. s.1
14. 2. 2014Veřejná zakázka – rámcová smlouva na stavební práce1
17. 2. 2014Podkladové materiály pro zasedání  ZMČ Praha 10 
17. 2. 2014Seznam přihlášených občanů – vhodné prostory pro fungování ÚMČ 1
18. 2. 2014Údaje o počtu živě narozených dětí, kapacitě škol a družin v MČ Praha 10 
19. 2. 2014Podklady k bodu č. 15.6 – 19. zasedání ZMČ Praha 101  2
20. 2. 2014Plán tzv. „Cyklogenerelu“ 1
25. 2. 2014Seznam pozemků, cest a obecní vyhláška – veřejná zeleň1
25. 2. 2014Formát seznamu smluvních faktur – D-PLUS PROJEKTOVÁ   A INŽENÝRSKÁ, a. s. 
25. 2. 2014Studie na zástavbu v okolí metra Strašnická 
26. 2. 2014Smluvní vztahy MČ Praha 10 se spol. Medifin, a. s.1  2
27. 2. 2014Přehled účelových dotací od roku 2010 do roku 2013 
  4. 3. 2014Demografická studie 1  2  3  4  5  6  7  8
  6. 3. 2014Nákup licencí Microsoft v roce 2014 
  7. 3. 2014Částka na nákup programového vybavení 
10. 3. 2014Cena rekonstrukce současné radnice 1
10. 3. 2014Vysoutěžení zpracování cyklogenerelu1
13. 3. 2014Elektronická kopie výstupů z hlasovacího zařízení z 21. zasedání ZMČ Praha 101
13. 3. 2014Podklady k rekonstrukci budovy radnice 1  2  3  4
17. 3. 2014Seznam lokalit s kamerovými systémy 
17. 3. 2014Studie na kamerové systémy  
17. 3. 2014Jmenný seznam členů komise k vile Karla Čapka  
17. 3. 2014Materiál předložený RMČ Praha 10 ze dne 05. 12. 2013 a dodatek k mandátní smlouvě ze dne 30. 4. 20131  2
19. 3. 2014Elektronická kopie podkladových materiálů pro zasedání ZMČ Praha 10 ze dne 24. 02. 2014 
20. 3. 2014Veřejné zakázky – přístavba pavilonu MŠ Praha 10, rekonstrukce objektu MŠ na Sychrově 
20. 3. 2014Kupní cena za m2 bytové plochy v domech v ul. Ruská 
25. 3. 2014Stavební činnosti na pozemcích a nemovitostech – k.ú. Michle  
26. 3. 2014Majetkoprávní vztahy k pozemkům při privatizaci bytového fondu 
  4. 4. 2014Podklady k rekonstrukci ZŠ Hostýnská1  2
  8. 4. 2014Smlouvy k veřejným zakázkám  
  8. 4. 2014Fotokopie výzev k odstranění nádob na odpad 1
10. 4. 2014Smlouvy o převodech bytů1
15. 4. 2014Rámcová smlouva na stavební práce 
17. 4. 2014Pořádání farmářských trhů 1
22. 4. 2014Smlouvy uzavřené mezi ÚMČ Praha a Strategic consulting, s. r. o.  
22. 4. 2014Smlouva uzavřená dle objednávky na vystoupení Partička1
23. 4. 2014Losování občanů do výběrové komise na zakázku hledání nového sídla úřadu

   1  2  3  4    5  6  

  5. 5. 2014Investiční plány měst a obcí pro rok 20141  2  3
13. 5. 2014Aktuální stav privatizace bytového fondu a privatizace domů  
21. 5. 2014Elektronická kopie výstupů z hlasovacího zařízení z 21. zasedání ZMČ Praha 10 ze dne 10. 2. a 24. 2. 20141
21. 5. 2014Podkladové materiály pro 21. zasedání ZMČ Praha 10 ze dne  10. 2. a 24. 2. 2014 
23. 5. 2014Elektronická kopie výstupů z hlasovacího zařízení z 22. zasedání   ZMČ Praha 10 ze dne 24. 3. 20141
23. 5. 2014Podkladové materiály pro 22. zasedání ZMČ Paha 10 ze dne  24. 03. 20141  2
  3. 6. 2014Přístupový pozemek k restauraci Červený trpaslík 
13. 6. 2014Jednání ze dne 17. 4. 2014 –  OC Květ1  2
13. 6. 2014Jednání ze dne 17. 4. 2014 – OC Květ – svěřený pozemek1
23. 6. 2014Lokalita pro výstavbu nové radnice 
  1. 7. 2014Veřejná zakázka – MŠ Nad Vodovodem 460/81 
  3. 7. 2014Údaje k I. čtvrtletí 2014 – odbor sociální (zastupování nezletilého dítěte, návrh na předběžné opatření, návrh na určení lhůty apod.) 
  7. 7. 2014Seniorská veselá olympiáda pořádaná dne 24. 06. 20141  2  3
15. 7. 2014Legalizace listin (rok 2009) 
17. 7. 2014Závěrečný účet MČ Praha 10 za roky 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 
31. 7. 2014Výše nákladů na akce pořádané MČ Praha 10 v období  květen – červen 2014 
  6. 8. 2014Počet narozených dětí, výše nákladů na výsadbu stromů 
  6. 8. 2014Parkovací místa pro invalidy – katastrální území Záběhlice 
  7. 8. 2014Objekt Lopatecká 340/24, Praha 4 – Podolí 
18. 8. 2014Čerpání z fondů EU v programovém období 2007 – 2013 
14. 8. 2014Zaplacení neuhrazených pokut  
 29. 8. 2014Smlouva se Strategic consulting1  2  3  4  5 6  7  8  9  10
   1. 9. 2014Advokátní kanceláře – poskytnuté právní služby ÚMČ Praha 10 v letech 2010 – 2013 
   3. 9. 2014Privatizace obecního bytového fondu spravovaného m. č. Praha 101
   5. 9. 2014Opatrovnictví, svěřování dětí do péče a související úkony – Praha 10 
   5. 9. 2014Platba neuhrazených pokut od 15. 3. 2013 
   7. 9. 2014Projekt Drážní promenády  
   8. 9. 2014Témata místního referenda 1  2
  10. 9. 2014Výše náhrad neuvolněným členům ZMČ Praha 10 v letech 2011, 2012 a 2013 
  22. 9. 2014Podíl MČ Praha 10 na organizování prodejních akcí od roku 2010 
  23. 9. 2014Zaplacení neuhrazených pokut od 04.04.2013 
  24. 9. 2014Kopie spisového materiálu – odbor občanskosprávní 
  8. 10. 2014Podněty občanů k tématům referend  
  8. 10. 2014Realizované kontroly v okrskových volebních komisích – volby 2013 
  9. 10. 2014Vymáhání zaplacení neuhrazených pokut a výše pohledávek Úřadu vůči obchodním společnostem  
14. 10. 2014Pořádání farmářských trhů 1
15. 10. 2014Plochy pro vylepení volebních plakátů 
15. 10. 2014Výběrové řízení na pronájem bytů 1
17. 10. 2014Pokuty udělené Odborem stavebním Úřadu MČ Praha 10  v 1. čtvrtletí roku 2014 
20. 10. 2014Projekt „Lávka Přípotoční“ 
24. 10. 2014Rozhodnutí Odboru stavebního ÚMČ Praha 10 týkající se staveb v  katastrálním území Strašnice (od roku 1990) 1
  4. 11. 2014Průběh výběrového řízení na ředitelku ZŠ Švehlova 299/12, informace týkající se vnitřních předpisů chodu školských zařízení 
  6. 11. 2014Pokuty udělené Odborem stavebním ÚMČ Praha 10 ve 2. čtvrtletí roku 2014 
10. 11. 2014Zápisy ze setkání Komise informační a redakční rady v letech 2012 až 2014 
11. 11. 2014Ulice s neregistrovanými voliči ke dni proběhlých komunálních voleb 
14. 11. 2014Nebytové prostory schválené k prodeji 1  2  3  4  
18. 11. 2014Náklady na Dny Prahy 10 a na další kulturní akce 
18. 11. 2014Informace k vile Karla Čapka  
20. 11. 2014Smlouvy uzavřené se společností Projekt, a. s. od 1. 1. 20101
24. 11. 2014Záměr k vybudování parkovacího stání na pozemku parc. č. 3127/6   v k. ú. Strašnice 
26. 11. 2014Pokuty udělené Odborem stavebním ÚMČ Praha 10 ve 3. čtvrtletí roku 2014 
  4. 12. 2014Odkup půdní jednotky parc. č. 3127/6 v k. ú. Strašnice  
10. 12. 2014Výstavba na pozemku parc. č. 1121/1 v k. ú. Vršovice 
10. 12. 2014Pokuty udělené zdejším stavebním odborem v 1. čtvrletí roku 2013 
17. 12. 2014Zaplacené neuhrazené pokuty, výše pohledávek Úřadu vůči obchodním společnostem 
18. 12. 2014Informace k opatrovnickým řízením  
30. 12. 2014Pokuty udělené OST ÚMČ Praha 10 ve II. čtvrtletí 2013 

Archiv: rok 2013 a starší