Odbor informatiky
- zodpovídá za chod informačního systému úřadu
- zabezpečuje pořizování ICT SW a techniky v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek
- zajišťuje opravy ICT techniky
- zabezpečuje přesuny ICT techniky
- zajišťuje administraci, instalaci a upgrade aplikací
- zajišťuje podporu uživatelů v oblasti ICT
- realizuje správu uživatelských kont, zřizování nových uživatelů, přidělování přístupových práv
- zajišťuje administrace firewallů, antiviru a zálohování, antivirovou a antispamovou ochranu
- zpracovává podklady pro návrh rozpočtu v oblasti informačního systému
- zabezpečuje správu sítě
- zajišťuje správu tiskáren
- zajišťuje nákup drobného materiálu spojeného s provozem ICT na úřadě
- zajišťuje administraci serverů, koncových stanic a síťové infrastruktury
- zajišťuje provoz a údržbu velkoplošných obrazovek
- navrhuje koncepci rozvoje IS a počítačové sítě
- podílí se na agendě zajišťování voleb do Parlamentu České republiky, do zastupitelstev obcí, do Evropského parlamentu, prezidenta republiky včetně vedení seznamu voličů a identifikace území
- zajišťuje správu komplexních, centrálních, agendových i dílčích IS a aplikací na úřadě
- organizuje školení pracovníků v oblasti ICT
- zajišťuje agendu základních registrů veřejné správy
- povoluje přístup externím ICT firmám do IS
- zabezpečuje kontinuální rozvoj IS dle schválené koncepce
- spolupracuje s vedoucími odborů při řešení jejich požadavků v oblasti ICT
- spolupracuje s ostatními MČ a MHMP v oblasti ICT
- sleduje rozvoj ICT s důrazem na potřeby MČ
- zabezpečuje certifikáty a elektronické podpisy pro potřeby úřadu
- zajišťuje technickou podporu jednání rady, zastupitelstva a dalších interních akcí úřadu
- zajišťuje nákup, údržbu a opravy mobilních telefonů, vedení evidence mobilních telefonů a mobilních připojení k internetu, vede měsíční vyúčtování, komunikuje s operátorem
- zabezpečuje provoz telefonní ústředny po technické stránce
- zabezpečuje činnosti Czech Pointu – výpisy z rejstříku trestů fyzických a právnických osob, výpisy z Katastru nemovitostí, výpisy snímku katastrální mapy, výpisy z bodového hodnocení osob, výpisy z Obchodního rejstříku, Živnostenského rejstříku, Insolvenčního rejstříku, výpisy ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů, konverze dokumentů z elektronické do listinné podoby, konverze dokumentů z listinné do elektronické podoby, výpisy ze Základních registrů, založení datových schránek na žádost
- zajištění informačních kanceláří – podávání ústních informací, vyhledávání informací na internetu, kopírování občanům, telefonické vyřizování informací, vyřizování live chatů, vyřizování e-mailových dotazů, připomínek, stížností