Oddělení rozpočtu

vedoucí oddělení (a správce rozpočtu): Marie Šustová
kancelář A302a
tel.: 267 093 525
fax: 267 093 508
email: maries@praha10.cz

 

 

rozpočtář tvorby a financování rozpočtu: Anna Koťátková

kancelář A302c

tel: 267 093 411

email: annak@praha10.cz

 

 

Referát pokladen

vedoucí referátu pokladen, rozpočtář, finanční referent: Danuše Chytrá
kancelář A302c
tel.: 267 093 616
email: danusech@praha10.cz

pokladní – výdaje: Martina Podracká
kancelář A119B
tel.: 267 093 604
email: martinapo@praha10.cz

pokladní – příjmy: Ivona Rakovičová
kancelář A119A
tel.: 267 093 317
email: ivonar@praha10.cz

 

DenPokladní hodiny pro veřejnost
Pondělí8.00 – 12.00 hod.13.00 – 17.30 hod.
Úterý8.00 – 12.00 hod.12.30 – 14.00 hod
Středa8.00 – 12.00 hod.13.00 – 17.30 hod.
Čtvrtek8.00 – 12.00 hod.12.30 – 14.00 hod
Pátek8.00 – 12.00 hod. 

 

Náplň práce oddělení:

  • v součinnosti s jednotlivými odbory sestavuje návrh rozpočtu, provádí případné úpravy rozpočtu odsouhlasené ZMČ, kontroluje jeho realizaci dle zákona. 250/2000 Sb. a 320/2001 Sb.,
  • po schválení navrhovaného rozpočtu ZMČ zajišťuje dodání rozpisu schváleného rozpočtu správcům jednotlivých odvětví,
  • realizuje rozpočtová opatření po schválení v RMČ a ZMČ, resp. RHMP a ZHMP,
  • dle pokynů MHMP čtvrtletně zpracovává čerpání výdajů rozpočtu MČ Praha 10,
  • řídí příjem a výdej hotovosti v pokladnách rozpočtu a zdaňované činnosti
  • při všech činnostech zajišťuje finanční kontrolu v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb.; jestliže se vyskytnou nedostatky sdělí je písemně příkazci operace a operaci zastaví,
  • čtvrtletně zpracovává zprávy o hospodaření MČ Praha 10, včetně závěrečného účtu, a předkládá je ke schválení do RMČ a ZMČ,