Oddělení rozpočtu
vedoucí oddělení (a správce rozpočtu): Marie Šustová
kancelář A302a
tel.: 267 093 525
fax: 267 093 508
email: maries@praha10.cz
rozpočtář tvorby a financování rozpočtu: Anna Koťátková
kancelář A302c
tel: 267 093 411
email: annak@praha10.cz
Referát pokladen
vedoucí referátu pokladen, rozpočtář, finanční referent: Danuše Chytrá
kancelář A302c
tel.: 267 093 616
email: danusech@praha10.cz
pokladní – výdaje: Martina Podracká
kancelář A119B
tel.: 267 093 604
email: martinapo@praha10.cz
pokladní – příjmy: Ivona Rakovičová
kancelář A119A
tel.: 267 093 317
email: ivonar@praha10.cz
| Den | Pokladní hodiny pro veřejnost | |
|---|---|---|
| Pondělí | 8.00 – 12.00 hod. | 13.00 – 17.30 hod. |
| Úterý | 8.00 – 12.00 hod. | 12.30 – 14.00 hod |
| Středa | 8.00 – 12.00 hod. | 13.00 – 17.30 hod. |
| Čtvrtek | 8.00 – 12.00 hod. | 12.30 – 14.00 hod |
| Pátek | 8.00 – 12.00 hod. | |
Náplň práce oddělení:
- v součinnosti s jednotlivými odbory sestavuje návrh rozpočtu, provádí případné úpravy rozpočtu odsouhlasené ZMČ, kontroluje jeho realizaci dle zákona. 250/2000 Sb. a 320/2001 Sb.,
- po schválení navrhovaného rozpočtu ZMČ zajišťuje dodání rozpisu schváleného rozpočtu správcům jednotlivých odvětví,
- realizuje rozpočtová opatření po schválení v RMČ a ZMČ, resp. RHMP a ZHMP,
- dle pokynů MHMP čtvrtletně zpracovává čerpání výdajů rozpočtu MČ Praha 10,
- řídí příjem a výdej hotovosti v pokladnách rozpočtu a zdaňované činnosti
- při všech činnostech zajišťuje finanční kontrolu v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb.; jestliže se vyskytnou nedostatky sdělí je písemně příkazci operace a operaci zastaví,
- čtvrtletně zpracovává zprávy o hospodaření MČ Praha 10, včetně závěrečného účtu, a předkládá je ke schválení do RMČ a ZMČ,