Referát administrativy a archivu SÚ
Jitka Kostečková – vedoucí referátu
Kancelář: A517
Telefon: 267 093 527
Email: JitkaKo@praha10.cz
Náplň práce referátu:
- Zpracovává statistické výkazy pro Český statistický úřad,
- Vede evidenci a ukládání písemností týkajících se řízení dle stavebního zákona (vedení archívu stavebního úřadu),
- Zajišťuje výkon spisové služby pro stavební úřad,
- Zajišťuje odpovědi k příspěvkům z diskusního fóra a elektronickou podatelnu.
- Zajišťuje aktualizaci údajů o OST na intranetu.
Archiv stavebního úřadu
- Eviduje a ukládá veškerá pravomocná rozhodnutí a jiná opatření stavebního úřadu podle stavebního zákona, podklady pro správní řízení a pro jiná opatření, včetně ověřené projektové dokumentace a certifikátů od autorizovaného inspektora.
- Nahlížení do spisu se řídí ustanoveními správního řádu a zvláštního právního předpisu (pro nahlížení do dokladů je třeba předložit doklad o vlastnictví nebo pověření vlastníka stavby). Kopii dokumentace stavby stavební úřad poskytne, pokud žadatel předloží souhlas toho, kdo dokumentaci pořídil, případně souhlas vlastníka stavby, které se dokumentace týká. V odůvodněných případech lze usnesením odepřít nahlížení do vybraných částí dokumentace u staveb důležitých pro obranu státu, staveb civilní ochrany a bezpečnosti, popřípadě z důvodů ochrany osob a jejich majetku. Osobám oprávněným k nahlížení do archivních materiálů je umožněno pořízení fotokopií za úhradu.
- Archiv stavebního úřadu je přístupný pro veřejnost v úřední hodiny nebo po domluvě.
- Zpracovává podklady pro digitalizaci archívních materiálů.
referent: Dagmar Müllerová
Suterén budovy A
Telefon: 267 093 408
Email: dagmarmu@praha10.cz
referent: Karla Větříšková
Suterén budovy A
Telefon: 267 093 550
Email: KarlaV@praha10.cz
referent: Jiří Kafka
Kancelář: A516
Telefon: 267 093 504
Email: JiriKa@praha10.cz