Oddělení registrace podnikatelů

 vedoucí oddělení: Bc. Jana Fraňková

 kancelář A209d
 tel.: 267 093 276
 agenda  Q, W, X, Y  

 

 

Agenda je rozdělena podle počátečního písmena příjmení u fyzických osob a u právnických osob podle počátečního písmena obchodní firmy.

 

referentka: Alena Bomberovičová                                                        agenda  G, H, O

kancelář A209c                                                        

tel.: 267 093 275

 

 

referentka Alena Hájková                                                                     agenda  I, S

kancelář A213

tel.: 267 093 279

 

referentka: Jaroslava Vašátková                                                           agenda  F, R, Ř, Š

kancelář A213

tel.: 267 093 537

 

referentka: Helena Jiráčková                                                                agenda B, C, Č, Ď

kancelář A211

tel.: 267 093 286

 

referentka:  Ing. Ilona Hánová                                                                  agenda L, V, Ž

kancelář A212

tel.: 267 093 312

 

referentka: Bc. Kateřina Dufková                                                              agenda A, T, Ť, Z

kancelář A209b

tel.: 267 093 278

 

Referát správních řízení

vedoucí referátu:.  Bc. Hana Borská DiS.                                                  agenda J, M

kancelář A209b                                                            

tel.: 267 093 289

 

referentka – koordinátorka přestupkového řízení: Věra Hejtíková               agenda E,P

kancelář A212

tel.: 267 093 285

 

Referát základních registrů   

vedoucí referátu:  Ing. Ondřej Svoboda                                                 agenda  D, CH, N, U, Ú

kancelář A211

tel.: 267 093 261

 

referentka:  Zdeňka Lišková                                                                 agenda  K

kancelář A209a                                                                                      

tel.: 267 093 281

 

Náplň práce oddělení

Oddělení vykonává činnost obecního  živnostenského úřadu a plní úkoly Centrálního registračního místa.

Zajišťuje tyto úkoly:

  • přijímá ohlášení živnosti  a vydává podnikateli výpis z živnostenského rejstříku,
  • přijímá žádost o koncesi  a vydává rozhodnutí v této věci,   
  • přijímá oznámení o změně údajů a dokladů uvedených v ohlášení, případně žádosti o koncesi a vydává výpis z živnostenského rejstříku nebo vyrozumění,
  • přijímá oznámení o zahájení a ukončení provozování živnosti v provozovně, provádí zápis provozovny do živnostenského rejstříku a o provedeném zápisu informuje podnikatele,
  • přijímá oznámení o přerušení a pokračování provozování živnosti, provádí zápis do živnostenského rejstříku a o provedeném zápisu informuje podnikatele,
  • přijímá žádosti o zrušení živnostenského oprávnění a vydává rozhodnutí v této věci,
  • přijímá přihlášky k daňové registraci nebo příslušné oznámení*), přijímá oznámení o zahájení samostatné výdělečné činnosti, přijímá přihlášky k nemocenskému pojištění, přijímá oznámení o vzniku volného pracovního místa nebo jeho obsazení, přijímá oznámení podle zákona o veřejném zdravotním pojištění; získané údaje včetně jejich změn předává příslušným orgánům,
  • pozastavuje provozování živnosti za závažná porušení živnostenského zákona, ruší živnostenská oprávnění za závažná porušení živnostenského zákona,
  • předkládá odvolání proti rozhodnutí oddělení odvolacímu orgánu,
  • zpracovává avíza o změně údajů zapsaných v základních registrech u podnikatelů a provádí zápis do živnostenského rejstříku,     
  • poskytuje poradenskou činnost ve věcech vzniku živnostenského oprávnění a zákona o živnostenském podnikání

*) přihlášku k registraci nebo oznámení určené správci daně lze podat za předpokladu, že fyzická osoba nemá zákonem uloženou povinnost podávat tato podání správci daně v elektronické podobě

 

Náplň práce referátu správního řízení

  • zajišťuje koordinaci a metodickou pomoc oddělení při vedení složitých správních řízení
  • zajišťuje zároveň úkoly oddělení

 

Náplň práce referátu základních registrů

  • zajišťuje vyřizování reklamací při zjištění nesouladu referenčních údajů vedených v základním registru (ROS) se skutečným stavem spadající do působnosti živnostenského odboru ÚMČ Praha 10
  • zajišťuje reklamaci nesprávných údajů v základním registru obyvatel (ROB) a základním registru územní identifikace (RÚIAN)
  • zajišťuje zároveň úkoly oddělení